Priznajmo si! Dajmo roko na srce in priznajmo, da smo pomembne, a hkrati povejmo, da so še kako pomembni tudi naši moški. Pa to sploh opazimo? Se tega zavedamo?

Prinašajo, odnašajo, poslušajo, tolerirajo! Se raje umaknejo, da bo le mir v hiši in seveda, bog ne daj, da povzdignejo glas, ker bo stanje samo še slabše! Dvomim, da se bodo kdaj popolnoma naučili vseh ciklov, v katerih smo v nekem obdobju meseca, a saj jim ni potrebe. Zelo dobro znamo pokazati, ko smo enkrat glasne in napadalne, pa spet sladke in raznežene, v hipu samozadostne in hudo pomembne.

Ko se smejemo, se morajo smejati z nami, ko potrebujemo čas zase, bi bilo bolje, da so na službeni poti. Ne sme jih boleti glava in vedno, ko si jih zaželimo, morajo biti za stvar. Da bi rekli ne? No ja, ne bi bilo dobro, ker napletemo – me vara, nisem mu več všeč, debela sem, ne ljubi me,…in še mnogo drugih scenarijev, ki ponavadi prinesejo kak tih dan in zapravljanje energije na povsem nepomembnih zadevah.

Pa se kdaj vprašamo, kako je z našimi moškimi? Kaj je tisto, kar jih teži, da morda kdaj njihova predstava in angažiranost nista takšna, kot prikazujejo v 50 odtenkih ? Da je morda imel tudi on slab dan in potrebuje ramo? Nekoga, ki ga bo poslušal ali samo občutek, da smo tam samo zanj? Si ne želimo enako od njega? V čem je torej razlika? Ne vidim je!
Če ljubimo in čutimo, potem vemo, kdaj je čas za reševanje njegove težave in vsaj za hip nehajmo razmišljati o svojih. Poslušajmo, a tudi slišimo! Razumele bomo, ker ne zavijajo v celofan in ni potrebe branja med vrsticami. Preprosti, pa spet niti slučajno enostavni!

Me lahko govorimo o hormonih, menstruaciji, ovulaciji, menopavzi, oni o svojih težavah (pa so tudi iz mesa, krvi, hormončkov) le redko. Nočejo! Ni v skladu z moškostjo! Ker oni so moški! A nosijo v sebi – seveda jih je strah staranja, seveda jim ni vseeno, kaj prinese s seboj andropavza (čeprav se delajo, da niti ne vedo, kaj to je in besede še izgovoriti ne znajo, a je resnica, da je ne upajo in ne želijo). In če vemo, kolikokrat na dan pomislijo na najpomembnejšo stvar na svetu (pa s tem ne mislim na nogomet)- seveda jim ni vseeno, ko poslušajo o upadanju testosterona, je zanje nek proces še toliko bolj zastrašujoč.

Vedno poudarjam, da se sicer z leti res pričnejo nekatere spremembe, tako pri ženskah, kot pri moških, a to še zdaleč ne pomeni konec sveta. Me bomo ponavadi povedale na glas, njim pa »pomagajmo« diskretno! Saj znamo! Kot pravi Savina – naši moški živijo v haremu s petimi ženskami.
In če v vseh petih ni toliko energije, volje, želje, ljubezni, da bo naš moški najsrečnejši pod soncem, pa tudi ne vem. Ker – je že morda res, da držimo tri vogale hiše, a hiša nikakor ne bi stala, če ne bi bilo tudi četrtega – našega moškega!

Naše telo je prekrasna mašinca, za prav vse poskrbi samo, če mu nudimo ustrezne pogoje. V nas je vgrajen razstrupljevalni sistem in v nekem idealnem svetu, brez toksinov v ozračju, brez stresa in vse kemije, ki nas obdaja in jo vnašamo v telo, bi se lahko povsem naravno razstrupljali sami. Čistimo se vsako noč, ko mi sladko spimo, naše telo dela za nas! Vsako noč se čistijo celice in jutranji zadah je pravzaprav posledica nočnega razstrupljanja telesa.
In ker telesu ne nudimo idealnih pogojev, mu na čim bolj naraven način pomagajmo!

Jutranji zeleni napitek nam že navsezgodaj zjutraj da energijo ter je po svoji intenzivnosti in učinku odlična zdrava alternativa kavi.
Potrebujemo:
– Zeleno jabolko – ker ni sladko, kislina deluje proti bolečinam, odlično za prebavo, pektin nas nasiti
– Peteršilj – poleg tega, da je diuretik, je odličen za svež dah
– Limona – odlično, če ne najboljše detox hranilo, belo kožico pustite in zaužijte
– Stebelna zelena – »podmaže« črevesje, prebavila, uravnava krvni sladkor
– Blitva – rahlo blanširana, da se kalcij lažje absorbira v telo.

Ker gre za napitek (sočimo), vsekakor priporočam še uravnotežen zajtrk, ki bo vseboval tudi zdrave maščobe.

Večerna kopel z žvepleno soljo nam bo pomagala pri odstranjevanju toksinov iz telesa ter poskrbela za lažji in pospešen obtok. Žveplene soli, ki jih lahko kupite v lekarni, bodo iz telesa potegnile strupe ter jih izločile skozi kožo.

Uporabimo približno kilogram žveplene soli na kopel, voda naj ne bo vroča, namakamo pa se največ 15 minut. Izkoristimo čas v kopeli in se istočasno masirajmo z grobo kopalno rokavico. Po kopeli telo le rahlo otremo, ga namažemo z mešanico kokosovega olja in vitamina E ter se povijemo v toplo odejo. Nikar ne pozabimo na kak zeliščni čaj ali še bolje, na velik kozarec vode z limono.
Kopel nikakor ni primerna za čas pred in med menstruacijo, saj vpliva na povečan obtok krvi, privoščimo pa si jo lahko do 2x na teden, še zlasti v obdobju intenzivnejšega razstrupljanja.

Draga moja, kot sem obljubila – samo zate Pomladna delavnica  ŽENSKEGA DOBREGA POČUTJA  OD A DO Ž

A še preden te povabim, da se mi pridružiš, mi dovoli, da ti zaupam majhno skrivnost.

Ko sem se pred 17 leti odločila drastično spremeniti svoj življenjski slog, vključiti več vadbe in popolnoma spremeniti prehrano, si nisem mislila, da sem pravzaprav sprejela eno najboljših odločitev v življenju. Nisem si želela hitre diete, teh sem imela vrh glave, želela sem nekaj, kar bo delovalo – za vedno! Sem prebirala, naštudirala in pričela kriviti sladkor, ko je povečini še ves svet kazal na maščobe, kot glavnega krivca za debelost. Zdaj pa vidim, da gremo ponovno v drugo skrajnost – izločamo OH, ki jih vendarle potrebujemo in vnašamo vse preveč maščob.

  • Pravilno zastavljeni obroki so ključ do rezultatov na dolgi rok!

Seveda se je od takrat zgodilo marsikaj, postala sem starejša, kilogrami in zdravje – trkam, očitno je moja pot pravilna, nenaporna in predvsem brez diet in nihanja teže. So se pa pričele druge spremembe. Da jih ne štejem več 20, so mi pričeli sporočati hormoni! Pa sem se spet poglobila, pričela izobraževati s tega področja in ja, ti povem – s tem, ko se trudim črtati vse motilce in očitno mi uspeva – spim kot dojenček, nobenih dnevnih izbruhov jeze ali valung, nobene napihnjenosti in vsega, kar pač to obdobje prinaša s seboj. Noben PMS, težave, ki jih prinaša obdobje pred menopavzo ali si morda že vstopila vanjo, ne sme biti težava. Ni potrebe, ker se veliko težav da rešiti.

  • Vse se da in ni nujno, da nam hormončki, kilogrami in mnogo tega grenijo življenje!

In o čem vse bomo še govorile?

  • O varnem vsakodnevnem razstrupljanju in kaj to sploh je
  • O anti aging prehrani – kdaj, kaj in koliko, da upočasnimo procese staranja
  • O negovani koži celega telesa in kako to doseči brez dragih krem in posegov
  • O zdravju medeničnega dna in katere so tiste vaje, s katerimi to doseči, o libidu, negovanju prsi , negovanju odnosov
  • O nas, ženskah in vsemu, kar spada zraven, da se izrazimo in pokažemo, kako pomembne smo!!!!!

V triurni delavnici bodo združeni vsi biserčki iz mojih sicer večtedenskih programov. Tisti biserčki,  ki so res pomembni zate, ki ti bodo morda dali misliti in te usmerili na drugačno pot! Biserčki, o katerih še nisi slišala in  jim le izkušnje dajejo posebno težo!

V ceno delavnice, ki je tokrat samo 55 eur – je vključen še 15 minutni individualni posvet, na podlagi katerega ti bom podala osnovne smernice, ki te bodo vodile naprej.

Ker si res iskreno želim, da me ne prideš samo poslušati, temveč od tega tudi kaj odneseš, med delavnico povprašaš in ker bo precej intenzivna ter intimno naravnana, bo posamezna delavnica izvedena z največ petimi osebami naenkrat. Zaradi tega sem zanje določila več terminov :

  • 22.02.2017 od 17. do 20. ure
  • 23.02.2017 od 17. do 20. ure, nato pa vsako sredo do konca marca 2017 (1., 8.,15., 22., in 29.3.2017).

Prosim, če sebi najprimernejši termin rezerviraš na darja@dr3n.si,  morda pripišeš, kaj bi si zares želela slišati, da lahko delavnico še bolj prilagodimo konkretnim težavam ali zadregam!

Draga moja, ne čakaj na maj….v maju boš že zdavnaj izžarevala tisto, kar je  morda sedaj nekje še vedno skrito v tebi!

Veselim se srečanja s tabo, iskreno in iz srca!

 

Včasih nam tudi ekološka, biološka, najkvalitetnejša hrana ne bo najbolj koristila, če ne vemo nekaj dejstev, kako jo pripraviti ali shranjevati, da nam bo dala največ vitaminov.

To, da zamrznjeno hrano takoj po nakupu shranimo pri najmanj -18 stopinjah Celzija, da preprečimo razvijanje bakterij, že vemo.  Kot tudi to, da je nikoli ne odmrznemo pred uporabo.

 

Je pa še nekaj resnic, ki so zelo koristne pri pripravi hrane :

  • Za boljši izkoristek vitamina B in C v sveži zelenjavi le te ne namakamo, temveč samo dobro operemo,
  • Solate nikoli ne pripravljamo dalj časa prej zaužitjem, saj tako sadje kot zelenjava izgubita večino vitaminov,
  • Za rezanje uporabljamo zelo oster nož, saj s cefranjem poškodujemo tkiva, s tem pa dobršen del vitaminov A in C,
  • Zelenjavo, ki jo kuhamo dlje časa, narežemo na večje kose, da vodi in toploti izpostavimo kar se da malo površine,
  • Vodo, v kateri se je kuhala zelenjava uporabimo za juhe,
  • Krompir je najbolje kuhati in peči kar v olupkih
  • Mleko v steklenici je nujno hraniti v temnem prostoru, da ohranimo fiboflavin, vitamine A in D,
  • Zelenjavo iz konzerve je nujno splahniti pod tekočo vodo, saj s tem odstranimo odvečno sol,
  • V listih brokolija na primer je več vitamina A kot v samih cvetkah in steblih,
  • V zunanjih listih zelene solate, ki jo ponavadi zavržemo, ker so trši, je več kalcija in železa ter vitamina A, kot v mehkejših sredicah.

Kakšne pripomočke uporabljati ?

Po mnenju strokovnjakov naj bi se vitamin C, folna kislina in vitamin E s kuhanjem v bakrenih posodah uničili, pripomočki za kuhanje pa naj bi bili iz nerjavečega jekla, stekla ali emajla.

 

(Povzeto po Vitaminski bibliji za novo tisočletje)

Velikokrat lahko preberemo o dobrodejnih učinkih izmeničnih kopeli in o suhem ščetkanju na telo, redko ali nikoli pa o pravilnem postopku, saj si lahko v nasprotnem primeru naredimo medvedjo uslugo.

Pri suhem ščetkanju sicer zdravju ne moremo škoditi, a če ni pravilno izvedeno, tudi pravega efekta ne bo.

Drugače pa je pri posegih z mrzlo  in toplo vodo. Namreč, če nam niso poznana osnovna pravila, se ga nikakor ne lotimo.

Kneipp in vodna kura

Vodna kura predstavlja središče zdravljenja po Kneippu, saj je voda idealen prevodnik toplega in hladnega in preko kože deluje na vso naše telo, s svojimi zdravilnimi učinki pa med drugim pomaga pri:

  • razstrupljanju telesa skozi kožo,
  • izboljšanju krvnega obtoka ( boljša prekrvavitev),
  • sproščanju celega telesa,
  • izboljšanju napetosti in barvi kože,
  • izboljšanju imunskega sistema in poživitvi telesa,
  • ohranjanju elastičnosti žilne stene ,
  • izločanju stresnih hormonov iz telesa,
  • izboljševanju prebave,
  • povečanju oziroma izboljšanju toleranco na bolečino.

Na kak način deluje na ožilje?

Pri zdravljenju z vodo na izbrani del telesa delujemo s hladno/toplimi impulzi in s tem v telesu sprožamo močne reakcije v delovanju ožilja. Arterije se pod vplivom hladne in tople vode krčijo in širijo, tako delovanje pa hkrati neposredno deluje na celoten srčno žilni in endokrini sistem, posledično pa tudi na vse ostale organske sisteme. S svojimi termičnimi dražljaji voda preko kože povzroči delovanje na celotno telo, tudi na notranje organe in ne samo lokalno ob morebitnem delnem namakanju telesa.

Pazljivost ne bo odveč  

Najbolj znana Kneippova metoda je »knajpanje« oziroma obdelava celega telesa ali delov telesa izmenično s hladno in toplo vodo v zdravilne namene.  Pri tej metodi je zelo pomembno, da s hladnim curkom delujemo na telo šele takrat, ko je to predhodno segreto (z gibanjem, namakanjem v topli vodi,..), sicer lahko telesu povzročimo veliko škodo. Postopek  pričnemo s toplo vodo in zaključimo s hladno . Pomembno je vedeti, da se po knajpanju ne brišemo, temveč suha oblačila  oblečemo na mokro telo ter nekaj minut počivamo ter pustimo, da telo ponovno vzpostavi normalno temperaturo. Podobno postopamo pri izmeničnih kopelih za noge. Noge po kopeli samo otremo in  jih ogrejemo z gibanjem oziroma počitkom. Moč in dolžino knajpanja prilagajamo treniranosti, zdravstvenemu stanju in starosti posameznika, pomembno pa je, da ju stopnjujemo in s tem povzročamo samozdravilni proces. Pred zahtevnejšimi posegi z  vodno terapijo je priporočljiv posvet pri zdravniku, saj določena bolezenska stanja ne prenesejo delovanja in zdravljenja z vodo, še zlasti, če so terapije intenzivnejše.

Pri tem je vsekakor nujno upoštevati tudi dolžino (prej v sekundah, kot minutah) delovanja tople ali mrzle vode na telo, spet odvisno od fizične pripravljenosti posameznika in njegovega zdravstvenega stanja.

Res ni prijetno, ko sredi pomembnega sestanka ali sredi kakšnega drugega opravila zadene kot strela z jasnega. Vroče, vroče…Potna, lepljiva, nervozna! In nikoli ne vemo, kdaj sledi naslednji.

Načeloma poznamo razlog!  Smo v obdobju pred menopavzo, morda že v njej in vselej si rečemo, pa saj to je normalno.  Že res, da morda  vzamemo v zakup, da to pač spada zraven, a vročinski valovi še zdaleč niso prijetni in zakaj se jim ne bi vsaj delno izognile?

 

Na kaj biti pozorne?

Strokovnjaki predlagajo eno izmed metod, s katero se enostavno nekaj časa opazujemo in s tem ugotovimo, kateri so tisti razlogi oziroma neke vrste stresorji, ki so jih povzročili. Nekateri izmed njih so:

  • V katerem času dneva so valovi najpogostejši
  • V kakšnem čustvenem stanju smo bili, kakšna čustva bi jih lahko sprožila
  • Stres? Naporen dan?
  • Določena zaužita hrana ali pijača, začimba ali alkohol,…
  • Oblačila

To je le nekaj razlogov, ki bi lahko povzročali »valunge« in če jih prepoznamo, potem se jim lahko v bodoče vsaj delno izognemo.

V veliko receptih je zajeta, tudi na portalih, ki propagirajo zdravo prehrano. Pa bi bilo vseeno bolje, da bi se ji vsaj občasno, če ne sploh odpovedali, še zlasti tisti, ki se bojujete z odvečnimi kilogrami. Koruza namreč spada med tako imenovan slab ogljikov hidrat.

Starodavna različica koruze je bila veliko bolj zdrava, vsebovala je veliko topnih vlaknin, glikemični indeks je bil veliko nižji. A takšne koruze v novejši zgodovini ni več. Odkar so jo pričeli načrtno gojiti kot glavni vir prehrane tako za človeka kot za živali, so ji s postopkom hibridizacije odvzeli dobršen del vlaknin, mineralov in vitaminov.

Koruza in glikemični indeks

Na lestvici izračunov, kako hitro in za koliko se poveča količina glukoze v krvi,  ko zaužijemo določeno vrsto hrane, se je koruza s prvotnih 35 (na lestvici od 1 do 100) kot hibridno živilo povzpelo na 65, ko pa jo predelajo v koruzne kosmiče ali pokovko, se le ta poviša na celih 85.  To jo uvršča v skupino hranil z visokim GI, torej z veliko vsebnostjo sladkorja in škroba.

Če se med prebavljanjem sprosti veliko glukoze, to posledično pomeni, da trebušna slinavka sprosti veliko inzulina, rezultat pa je, kot vemo, tudi povišana teža.

Alternative ?

Seveda so! Vsekakor jo je smiselno nadomestiti z kašami, kot je na primer ajdova kaša, pa kvinoja in podobno.