Hujšanje – kako si določiti cilje?

Vsekakor je v prvi vrsti potrebno urediti prebavo. Če le ta ni urejena, se v telesu nabira preveč toksinov. Povzročajo nam glavobole, slabo se počutimo, smo nezadovoljni, imamo celulit. Ne samo, da estetsko ni najlepše, telo se v takšni situaciji bori z vsemi strupi, limfni sistem je nepretočen, zato je potrebno to pretočnost ponovno vzpostaviti, saj bodo le tako strupi brez težav izločeni iz telesa.

Ko se odločimo, da bomo izgubili nekaj kilogramov, si moramo v prvi vrsti nujno postaviti cilje! Le ti naj bodo realni !!

Glede na količino kilogramov si določimo, koliko jih želimo izgubiti, od tu pa,  koliko je to v enem mesecu.

 Primer:

 Če bi želeli izgubiti 10 kilogramov, si določimo, da je to 2 kg na mesec in da bomo za izgubo vseh potrebovali približno 5 mesecev.  A naš cilj naj bo kratkoročnejši, torej 2 kg na mesec in ne 10 kg v 5 mesecih.  Tak način planiranja na krajše obdobje bo na nas deloval povsem drugače in lažje bomo sledili ciljem.

Vedeti moramo, da je na teden zdravo shujšati nekje ½ kilograma, kar je 2 kilograma na mesec.

Cilje si je vsekakor dobro zapisati in jih postaviti na vidno mesto.

Primer:

  • V tednu med 1. in 8.1. želim shujšati za ½ kg
  • V tem tednu 1x joga, 3 x vaje za moč
  • 3x sprehod
  • Črtala bom pregrehe (čokolada, majoneza, suha salama,..)
  • Zjutraj bom vstajala 15 minut prej – razmigavanje, ščetkanje, masaža obraza, zajtrk,…

Zapisovati jih je priporočljivo  tudi zaradi res sladkega občutka , ko jih dosežene prečrtamo ali odkljukamo.  In prav ti prvi rezultati nam bodo zadostna motivacija za naprej. Z majhnimi koraki iz tedna v teden zanesljivo do uresničitve.

Če si želite, da vas bodo pri doseganju vaših ciljev spodbujali tudi drugi, delite svoje načrte z njimi. Morda potrebujete nekoga, ki bi vam ob morebitnem upadu volje stal ob strani.

Delite svoje namene in cilje ali jih preprosto zadržite zase, da jih le uresničujete in sledite temu, kar ste si zadali.

Verjemite, res je vredno!!

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja